Bert

Dagelijks leven

27 juni 2019 door Bert Reinds

Mensen die (bijna) over de datum zijn

Als supermarkt zorg je ervoor dat houdbaarheids- gevoelige artikelen snel worden verkocht. Een oplossing om dit te realiseren is om op deze artikelen korting stickers te plakken en deze in het rek met afgeprijsde artikelen te leggen. 

Niet alleen consumptieartikelen krijgen zo’n sticker, mensen ook. Mensen die naar de rand van de samenleving worden geduwd. Zij die in het rek van de afgeprijsde artikelen komen te liggen, mensen die voor anderen (bijna) over de datum zijn. Een paar voorbeelden van wie er dan zoal in een dergelijk rek liggen:


Karel, hij is 55 jaar en al twee jaar werkloos. Bij elke sollicitatie krijgt hij hetzelfde te horen: te oud!

CIP+ logo

Wil je verder lezen?

Dit artikel is speciaal geschreven voor CIP+ leden! Word ook lid en lees gelijk verder!

Start je gratis maand Inloggen

Start het gesprek

Alleen CIP+ leden kunnen reageren op artikelen. Word ook CIP+ lid, praat mee en geniet van nog veel meer voordelen!
Bekijk alle voordelen Inloggen
Vakanties
Hier adverteren?
New Faith Network
NFN Originals Films
bekijk alle originals

Beluister onze Podcast!

iTunes Stitcher Spotify