Andreas van den Berg Ingrid van Denderen
Dit artikel is nu opgeslagen in je dashboard.
Bewaar artikelen in je dashboard.

Nieuws

17 april 2020 door Geerten van Breugel

In de reisbranche wordt corona-impact gevoeld, maar "je mag weten dat ook dat in Zijn handen ligt"

De coronacrisis is voor veel bedrijven een flink probleem, maar voor de reisbranche misschien wel het grootste. “De afgelopen weken lag alles stil”, zegt Andreas van den Berg, hoofd marketing bij onder meer Beter Uit en DrieTour Reizen. Directeur Touroperating Ingrid van Denderen beaamt de impact: “Zeker aan het begin van de crisis had ik er wel slapeloze nachten van.” Toch is er ook hoop: “Je mag weten dat het in Gods handen ligt”, zegt Van den Berg. “Dan komt het goed, op welke manier dan ook.”

In Italië werd de ernst van de crisis snel duidelijk, zegt Van den Berg. “Ik woon zelf het grootste gedeelte van het jaar in Oostenrijk, vlakbij de Italiaanse grens. Daar werden vrij snel stevige maatregelen getroffen. In Nederland leek het alsof het lang niet serieus genomen werd. Toen hier in Tirol het hele gebied in absolute quarantaine werd gesteld, gaf dat de impact van de situatie wel aan.”

CIP+ logo

Wil je verder lezen?

Dit artikel is speciaal geschreven voor CIP+ leden! Word ook lid en lees gelijk verder!

Start je gratis maand Inloggen

Corona
- "Mark Rutte begrijpt niet dat aanbidding meer is dan liedjes zingen"
- Coronamaatregelen leggen verschrompeld kerkbesef bloot
- In gesprek met een zwemjuf stond ik met mijn mond vol tanden
- Minister De Jonge: "Dringend advies niet te zingen in de kerk, maar geen 'psalmenpolitie'"
- Advies Rutte: ook na 1 juli niet zingen in de kerk
Meer over Corona »

Start het gesprek

Alleen CIP+ leden kunnen reageren op artikelen. Word ook CIP+ lid, praat mee en geniet van nog veel meer voordelen!
Bekijk alle voordelen Inloggen
Krijg volledige toegang tot CIP.nl. Bekijk onze abonnementen.