Carneal
Dit artikel is nu opgeslagen in je dashboard.
Bewaar artikelen in je dashboard.

Nieuws

25 februari 2020 door Patrick Goede

Voormalig homoseksueel over LHBTI-agenda: "Ze willen christenen het zwijgen opleggen"

George Carneal omarmde 25 jaar lang een homoseksuele levensstijl. Hij kwam tot geloof en schreef over zijn ervaringen in het boek "From Queer to Christ". In de nieuwsuitzending The Global Lane wordt hem gevraagd naar de toegenomen invloed van de LHTBI-community op de samenleving. George geeft zijn mening over die agenda: "Ik denk dat het steeds erger gaat worden, ze zetten de sluizen open en zullen niet tevreden zijn voordat alle christenen en alle tegenstand het zwijgen is opgelegd."

Carneal groeide op als zoon van een baptistenvoorganger, ook werd hij veel gepest. Wanneer hij als 18-jarige een gaybar binnen gaat, krijgt hij voor het eerst de aandacht waar hij naar opzoek is: "Mijn vader was veel weg en ik miste denk ik zijn genegenheid en affectie. Toen ik die gaybar instapte zag ik dat mannen anders naar mij keken. Ze gaven mij geen negatieve aandacht maar juist positieve aandacht. Dat was erg verslavend omdat ik die aandacht 18 jaar lang had gemist."

CIP+ logo

Wil je verder lezen?

Dit artikel is speciaal geschreven voor CIP+ leden! Word ook lid en lees gelijk verder!

Start je gratis maand Inloggen

Reacties

J
Goed, duidelijk en prikkelend stuk! G. Carneal durft te spreken over de leugens van de LHBTQ-gemeenschap, die christenen het zwijgen op wil leggen. Hij kan het weten! Triest dat in veel kerken groeiende sympathie is voor de regenboogvlag-ideologie. Maar dat is een logische stap als kerken seksuele onreinheid vóór en buiten het huwelijk gedogen en accepteren. Inderdaad, we moeten ons best doen om God te gehoorzamen! Helaas hebben veel christenen en christelijke leiding geloofsgehoorzaamheid veelal uit hun theologie gebannen.
Een eerlijk verhaal! Inderdaad wil men christenen het zwijgen opleggen. Achter de LHBTQ-agenda zit de duivelse strategie om Gods scheppingsorde uit te schakelen.



Maar juist daarom is het voor elk mens zo nodig om zijn/haar ware identiteit te vinden in Jezus Christus.

J
ik zal niet zwijgen op dit punt de waarheid moet gezegd worden. God houdt van ze maar niet van de zonde.
Toon meer reacties (1)

Praat mee

Alleen CIP+ leden kunnen reageren op artikelen. Word ook CIP+ lid, praat mee en geniet van nog veel meer voordelen!
Bekijk alle voordelen Inloggen
Krijg volledige toegang tot CIP.nl. Start je gratis maand.