Een nieuw ‘jasje’ voor Tot Heil des Volks
Tot Heil des Volks, een van de oudste organisaties van Nederland, brengt al sinds 1855 ‘Brood en Bijbel’ aan de meest kwetsbare mensen in Nederland. Deze maand krijgt de organisatie een nieuw jasje in de vorm van een vernieuwde corporate huisstijl en website.
Tot Heil des Volks (THDV) heeft de passie om mensen aan de onderkant van de samenleving te helpen en de liefde van Jezus met hen te delen. De koepelorganisatie werkt voor vier doelgroepen: prostituees, verslaafden, dak- en thuislozen en kinderen in armoede. Verder zijn er binnen het werk de pijlers ‘identiteit’ en ‘gastvrijheid’.
In samenwerking met Motivo in Zwolle heeft THDV een vernieuwde corporate uitstraling gekregen. Het logo heeft de vorm gekregen van een boekenlegger, een symbool voor ‘verhalen’.
Tijdens het werk horen de medewerkers en vrijwilligers elke dag opnieuw ontroerende, rauwe, pijnlijke en hoopvolle verhalen. Op de vernieuwde website www.thdv.nl is ervoor gekozen om met deze verhalen te beginnen. Daarnaast is de website overzichtelijker ingedeeld, zodat de veelheid aan projecten duidelijker worden voor de bezoeker.
Praatmee