fondsenwerving

Fondsenwerving in een digitaal tijdperk: Een uitdaging voor goede doelen

10-10-2017 door Gopublic

Goede doelen worstelen nog steeds met online fondsenwerving. Op 2 november 2017 organiseert Gopublic daarom ‘fondsenwerving in het digitale tijdperk’, een evenement voor non-profitorganisaties over de toekomst van fondsenwerving en de rol van digitale media daarin.

De studiedag zal plaatsvinden in The Warehouse by Wicked Grounds in Amsterdam. Hier zullen lezingen worden gehouden over de toekomst van fondsenwerving en hoe online marketing voor het werven van donaties kan worden ingezet. Goede doelen als Greenpeace en Hartstichting en Warchild worden geïnterviewd over hun aanpak.

Na onderzoek blijkt dat non-profits kleine stappen zetten richting actieve, online fondsenwerving. Huidige achterbannen vergrijzen en fondsenwervende organisaties staan voor de uitdaging nieuwe doelgroepen aan zich te binden. Om ze daarmee te helpen wordt de studiedag ‘fondsenwerving in het digitale tijdperk’ georganiseerd. Hoe ziet fondsenwerving eruit in de toekomst? Welke plek neemt ‘digital’ in? En hoe kunnen non-profitorganisaties online hun doelgroep bereiken?

Klik hier voor meer informatie.

De christelijke nieuwsbrief die je ook echt leest!

Daily Newsletter
Weekly Newsletter


Discussie over Fondsenwerving in een digitaal tijdperk: Een uitdaging voor goede doelen
Reacties uitzetten op CIP.nl? Klik hier!