SGP-jongeren schrijven open brief aan verontwaardigde BNN-presentator

20-04-2017 door Jeffrey Schipper

SGP-leider Kees van der Staaij spreekt binnenkort over de islam en dat is opgemerkt door presentator Tim Hofman. "Keesie die komt grienen over Islam om af te sluiten met dat HOMO'S NIET MOGEN TROUWEN EN NEE IK ZAG OOK LIEVER GEEN WIJVE BIJ DE PARTIJ NEE," was zijn duidelijke boodschap.

De spreekbeurt van Van der Staaij is georganiseerd door de SGP-jongeren van Elburg/Oldebroek. Naar aanleiding van de reactie van Hofman besloot Tom de Nooijer, voorzitter van SGP-jongeren Elburg/Oldebroek, in de pen te kruipen. De Nooijer: "Wow, Tim. Vanwaar die reactie? (...) Waarom geen respect voor andermans opvattingen, ook als die niet stroken met je eigen ideeën? Ik ben het immers ook niet altijd met je eens als ik je bij Spuiten en Slikken of BOOS zie, maar heb wel respect voor je.

Anyway, het lijkt me duidelijk dat je weinig met de SGP hebt. Echter, omdat de SGP de vrijheid van meningsuiting hoog heeft, zou ik je van harte willen uitnodigen om eens te komen kijken bij SGP-jongeren en om flink tegengas te geven die avond! Ook jouw mening is daar van harte welkom. Ik ga graag het gesprek met je aan!" Hofman heeft nog niet op deze uitnodiging gereageerd.

Lees hier het volledige bericht van de SGP-jongeren.

De christelijke nieuwsbrief die je ook echt leest!

Daily Newsletter
Weekly Newsletter

Discussie over SGP-jongeren schrijven open brief aan verontwaardigde BNN-presentator
Reacties uitzetten op CIP.nl? Klik hier!